۸ پاسخ

خوب بوده عزیزم

واسه من تقریبا ۱۲۰۰ بود

برا من ۲۹ ۱/۳۰۰ بود

اره خوبه وزنش

اره خوبه عزیزم

عزیزم من سی هفته و خورده ای بودم رفتم سونو وزنش۱۵۹۰ بود

من دیروز ۱۴۲۰

صبح رفتم ۱۴۵۰ بود

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی