۴ پاسخ

من وزن بچم تو ۲۹ هفته و ۳ روز ۱۲۶۴+-۱۹۰ بود دکتر گفت خوبه توی ۳۶ هفته هم ۲۹۴۵ با صدک ۱۰ درصد بود گفت خوبه وزنش

به لیدی میل هزینه نکن همین پروتیین بخوری خیلی جواب میگیری من تو۲۰روز رعایت کردم بچم دوهفته همه چیزش جلوبود دوباره گیردادن چرا انقد اضاف کرده بچه

۲۸هفته و۶روز ۱۳۰۰بود دکترگفت کمه
سینه مرغ وتخم ابپز وگردو وبادوم عدسی حبوبات اینا روبخور

ماست یونانی از مغازه بخر
حبوبات اینا زیاد بخور یکمی وزنش کمه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی