صدک ۹ تا ۱۰ درصد ۲۹ هفته و ۳ روز ؟؟؟؟ خیلی کمه؟؟

۳ پاسخ

دکتر میعرست سونو داپلر ببینه شریان ها دارن کارشون میکنن یا ن صدک کمی هست ولی اگر شریان ها مشکلی نداشت باشه ن کنترلش میکنه من خودم صدک بچم تا ۳۰ هفته خوب بود وزنش ۲ کیلو بود ۳۶ هفته رفتم سونو یهو گفت پیری جفت زود رس .نمدونم صدک پایین اومده بود کلا بچم ۶۰۰ گرم چاق شده فرستاد داپلر دیدیم شریان اینا خوب عمل میکنه فقط هر هفته باید بری آن اس تی همین هرکسی تو بارداری چالش هایی داره من تا ۸ ماه خیلی خوب سپری کردم اصلا حاملگی حالیم نشد ولی این ماه آخر خیلی دارم اذیت میشم خیلی من یدون صدک بچم ۴ حالا سشنبه قرار تصمیم گیری کنیم سز یا طبیعی

دوباره بايد سونو رشد رو تکرار کنی
اگر صدک وزن یا AC زیر ۱۰ باشه باید سونو کالر داپلر بدی و اگر اختلال خون رسانی باشه هر هفته NST بدی

به تغذیه‌ات هم رسیدگی کن، روزی ۱ بستنی و ۱ تخم مرغ آب پز بخور

آره عزیزم لیدی میل شیربادوم حلیم بستنی بخور کلا پروتئین و چیزای مقوی بخور وزنشو ببره بالا

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرون👼💙 مامان آرون👼💙 ۱ ماهگی