من ۳۳ هفته و یک روز ۱۹۸۰ بود
دکتر گفت خوبه کار خاصی نیاز نیست بکنی.
مامان مینل دکتر برا وزن بچه تو ۳۴ هفتگی گفت خوبه یا کمه؟
آسپرین چه وقتایی میخوری؟
من۳۳هفته و۴روز۲کیلو بود نی نی دکتر گفت نرماله
من دقیق ۳۳ هفته بچم ۱۷۳۰ بود خونرسانیش خوبه فقط بچم ریزه من دیابت دارم دکترمم نگفت کار خاصی بکنم
خوبه که تا آخرش ۳ یا ۳خورده ای میرسه ،منم انومالی صدک ۲۶ بودم ،سونو رشد ۱۷ شده بود ،اتفاقا توی این بازه تغذیه امم بهتر شده بود نمیدونم چرا اینجور میشه😮💨
من یادمه زمان دخترم 32 هقته و 5 روز رفتم 2035 بود میگفت کمه
من گوشت و تخم مرغ و... نمیتونستم بخورم، ولی موز و دلستر و بستنی خوردم
40 هفته رفتم سونو گفت 3700
40 هقته و 4 روز زایمان کردم نزدیک 3300 بود
منم ۳۳ هفته و ۵ روز ۲۱۰۰ بود دکتر گفتش که خوبه
قبلا ک ۶۵ درصد بود چیکار میکردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.