۳ پاسخ

ماشالا خیلی خوبه دهک باید بالا ۱۰ و کمتر از ۹۰ باشه

خوبه دیگه از ۴۱ درصد بچهها وزنش بهتره

من ۳۵ هفته ام رفتم سونو ۲۴۶۰ بود

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری