فکر نکنم وزن پایینی باشه. حالا به تغذیهات برس
عزیزم آجیل مثل پسته و بادوم درختی و فندق بخور.موز هرروز بخور.تخم مرغ آبپز هرروز بخور.کربوهیدرات کمتر مصرف کن چون فقط خودتو چاق میکنه وزن جنین با کربوهیدرات بالا نمیره.کره بادوم زمینی هم برای وزن گیری جنین خیلی خوبه.میوه هم به اندازه بخور.گوشت و حبوبات هم برای وزن جنین عالیه
خانمها صدک یعنی چی
مگه الان باید چند باشه!من ۲۶هفته یه روز رفتم ۹۷۰بود فک کنم
اره
بادام خندی بخور هروز،شیر،موز،ماست،تخم مرغ
سلام فشار خون 12روی 8در بارداری خطر است
اره عزیزم خودتم غذاتو بهتر کن اجیل بخور گردو پسته بادام درختی چیزای پروتئینی زیاد بخور
مغزیجات میخوری ؟ گردو و بادوم درختی و پسته .
لبنیات هم خیلی کمک میکنه . روزی دوبار شیر بخور . با غذات ماست بخور دائم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.