من ۲۸ هفته و ۴ روز ۱۱۷۰ بود که بم گفتن ۵۰ گرم کمه
الانم که شده ۲۲۴۰ بازم کمه ولی دیگ من بیخیال شدم😅
من ۳۰هفته رفتم سونورشد
۱۸۶۷بود
اره خوبه منم ۲۹ و۱ روزم امروز سونو دادم ۱۲۵۰ بود
آره خوبه عزیزم
اره خوبه نی نی منم توی این هفته وزنش همین بود
اره عالیه.
دکترتون گفت سونو بدین داخل این هفته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.