۴ پاسخ

من تو ۲۹ هفته ۵ روز ۱۳۷۵ بودم بهم گفتن کمه انوکسا دادن واسه خونرسانی بهتر جفت هنینطور پودر که مصرف کنم و ال ارژنین برو پیش دکترت بهت میکه چی مصرف کنی که واست بهتر باشه

کم نیست ولی زیادم نیست باید بیشتر به خودت برسی عزیزم❤️

نه عزیزم

نه

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی