آب دور جنین زیاد باشه جنین می‌ره دستگاه ؟

۳ پاسخ

دخترم با اب ۱۹ دنیا اومد
با خودمم اومد خونه بعده ۷ ساعت..نه بابا اگ‌وزنش اوکی باشه پروسه زایمان اوکی پیش بره دستگاه نمیره

من ۴۰ هفته زایمان کردم آب دور جنین زیاد بود خورده بود خداروشکر بستری نشد ولی گلوش انگار هی خلط داشت بالامیاورد چند بار معدشو شست و شو دادن

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد