مامانا پدی لاکت برای یبوسته یا اسهال ؟

۱۲ پاسخ

هردو من برا یبوست استفاده کردم هم اسهال

من با بایو لاکت جواب گرفتم عالی بود
بی بی کر و‌ پدی لاکت دادم ب اندازه بایو لاکت جواب نگرفتم ازشون

من کلا هر چندروز یه بار میدم
واسه درست کار کردن رودس

من دخترم اسهال بود دادم بهش بدتر شد همم رفلاکسشو تشدید کرد دائم بالا می آورد 🥲

برا اسهال

پدی لاکت برای اسهالِ..بی بی کر برای یبوست

من برای اسهال استفاده کردم

هردو، باکتری مفید روده اس گوارشو تنظیم میکنه

هردوش
واس عملکرد درست رودس

اسهال

اسهال فک کنم

اسهال

سوال های مرتبط

مامان پریزاد مامان پریزاد ۶ ماهگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی