مامانا برام از واکسن یک سالگی بگین استرس دارم

۷ پاسخ

واکسن یک سالگی چندتاس

واکسن یه سالگی تب نداره

منم امروز واکسن دخترمو زدیم موقع زدن ک خیلی گریه کرد فعلا حالش خوبه ببینیم وضعیتمون شب چطورمیشه

هیچی نیست سبکه سبکه

برای پسر من ک خیلی راحت بود نه تب کرد نه جاییش درد کرد.
خیلی سبک بود برای ما

من امروز زدم گریه کرد بچم 🥲فعلا حالش خوبه انشاالله که تب نکنه

واکسن خودش هیچی نیست ولی ده روز بعدش تب میاره

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی