نه
ولی خب قدیمیا میگن زیر درخت سنجد نبرین بچه رو
شاید تو این فصل بخاطر بویی که داره بچه اذیت بشه
وگرنه باغ هم مثه پارک
فقط مراقب باش حشره ای چیزی بچه رو نیش نزنه
نه بابا چرا بد باشه!
عجبببب😐😑
ملت قدیم بچه هاشونو با خودشون میبردن کشاورزی تو دشت و باغ ساعت ها به کول شون بود کار میکردن...🥲
نه چرا بد باشه اتفاقا بچه ها طبیعت دوس دارن کنجکاو میشن نگاه میکنن
نه عزیزم ببرش خوش بگذره اگه حشره داره پماد قبل و بعد هم ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.