سلام مامانا برای نوزاد ۸ ماهه بستنی مشکل داره

۴ پاسخ

چون شیر داره بله در لیس زدن کوچولو اشکال نداره

درحد رفع هوس مشکلی نداره ک

من میدم

من از ۷ ماهگی میدم😂

سوال های مرتبط

مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی