سلام بچم زیاد تکون نمیخوره بیشتر یکجا صفت میکنه خودشو

۶ پاسخ

نگران نباش قربونت برم بعضی روزا پیش میاد اینجوری بشه،چیز شیرین بخور سمت چپ دراز بکش انشاالله تکونشو متوجه میشی. با پزشکتم مشورت کن

برا منم سمت چپ سفت میکنه ولی خدارو شکر تکوناش اوکیه چیز شیرین بخور دراز بکش تکون میخوره

سلام منم یه روز خیلی خوبه
یه روز از استرس میمیرم فقط چند بار سفت می‌کنه

منم اونجوری نگران نباش

بستنی بخور

سلام عزیزم منم فقط سمت چپ همش فقط تکوناش خوبه شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی