۷ پاسخ

براپسر منم
خودشم بو میگیره پاهاش خخه

دختر منم

مال ما ژنتیکیه بچه هام به خانواده شوهرم رفتن کف دستاشون همیشه خداخیسه انگار همین الان بردی زیراب شستی

والا من 37 سالمه هنوز که خوب نشده😁😁 ژنتیکیه، دکتر به من اینو گفته. چندین بار براش رفتم دکتر و ازمایش دادم گفتن کاملا طبیعیه. الان پسرمم مثل خودمه

اره پسر منم اینجوریع

اره طبیعیه

نمیدونم طبیعیه یا ن دختر منم عرق میکنه کف دست و پاش

سوال های مرتبط