اره گلم من دو جلسه اس رفتم فعلا اما انقدر خوب بود که حس میکنم ۷۰ درصد رفته اونم تو دوبار
میگن چون تعادل هورمونی وجود نداره احتمالا خیلی طول بکشه ک جواب بده
آره من میرم ب دکتر هم گفتم شیر میدم جواب میده گفت آره ب نظر خودمم خوبه
سوال منم هست هرکی فهمید پیاممو ریپ بزنه بیام ببینم
سوال منم فهمیدی حتمن به منم بگو 😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.