سزارین بدون پمپ درد خیلی سخته؟

۴ پاسخ

من که مردم از درد

من نگرفتم و فقط شیاف دیکلوفناک ۱۰۰سر ساعت میزدم و تاثیرش عالی بود

من فقططط شیاف اثر داشت

بعضیا با شیاف هم کنترل میکنن دردشونو عزیزم باید ببینی آستانه دردت چقدره

سوال های مرتبط