من مامانم پارسال واسه داداشم از همین گرفت یدونه فقط این سایز رو گرفت و تا الانم داره استفاده میکنه خیلی خوبه
برای وقتی بزرگ شد میتونه آب یا آب میوه یا شیر بریزی داخلش مثلا ۲ سال به بالا اینا
🥺😍چقدر ذوق داری الهی عزیرم بسلامت بیا بغلت
برای آب و آبمیوه و شیر هستش
نی نیت چیه؟
این برای ۰ تا ۳ ماهگی مناسب
سایز بزرگترش برای ۳ تا ۶ ماهگی
و ....
اون ابمیوه خوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.