۷ پاسخ

من مامانم پارسال واسه داداشم از همین گرفت یدونه فقط این سایز رو گرفت و تا الانم داره استفاده میکنه خیلی خوبه

برای وقتی بزرگ شد می‌تونه آب یا آب میوه یا شیر بریزی داخلش مثلا ۲ سال به بالا اینا

🥺😍چقدر ذوق داری الهی عزیرم بسلامت بیا بغلت

برای آب و آبمیوه و شیر هستش

نی نیت چیه؟

این برای ۰ تا ۳ ماهگی مناسب
سایز بزرگترش برای ۳ تا ۶ ماهگی
و ....

اون ابمیوه خوریه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وششم بارداری