سلام خانماچیاواسه کیست خوبه چیابده

۴ پاسخ

شیر انگور بخور ناشتا

من زمان تخمک گذاری میشه سمت چپ م همش درد می گرفت زمان پریودمم همین طور گفت کیست ریز ریز داری پی سی و هستی

شما چه علائمی از کیست داری؟

سردی بد
گرمی خوب
ولی رعایت نمیکنم خودم

سوال های مرتبط

مامان مامان اهورا مامان مامان اهورا ۳ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۳ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۳ سالگی