۴ پاسخ

برا چی خوبه؟
اشتها آوره؟؟

اره من میدم برا رشد موهاش

بله برا حرف زدنش

آره من دوهفته اس میدم

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی