چند وقت پیش پای پسرم اینطوری بود دکتر پماد و شربت حساسیت داد خوب شد
اگزماست. باید پماد بزنی.
ممکنه اگزما هم باشه اگه خارش داره، بتامتازون با موپیروسین قاطی کن بزن فوری خوب میشه اگه اگزما باشه
آلودگی باید ببری اول دکتر اطفال بعد لازم باشه دکتر پوست. ولی دکتر اطفال پماد میده. نبری زیاد میشه تعدادش. احتمالا لیفشو توی حموم میذاری نم ناک بوده و تاریک قارچ توش رشد کرده بدن بچه رو درگیر کرده. لیفشو با آب بجوشون رو گاز بنداز آفتاب
قارچ پوستیه
حساسیت داده
ببین چی جدید خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.