۶ پاسخ

من هر کاری از روزمره رو با بازی انجام میدم مثلا سیب زمینی پوست بکنم یه تیکشو میدم دستش با یه بشقاب میگم بریز اینجا..یا مثلا آب دادن گل ها...بیشتر کارهای روزمره با بازی
بقیه شم قایم موشک و کتاب قصه و موتور بازی

توی اینستا خیلی بازی با کودک هست..سرچ کن..
کتاب بخون براشون.
مسی پلی بازی کن بااهاش

خودم کم ولی خواهرش زیاد
کتاب براش میخونه
خاله بازی
توپ بازی
آشپزی
نقاشی
خمیر بازی
آب بازی
بدوبدو
و......

زیاد بازی میکنم قایم موشک،بدو بدو ،بازی با عروسکا،کتاب،بازی جمع کردن وسایل یا لباسا و اتاق،،شبا هم معمولا خانه بازی میبرم

سرجمع در طول روز فک کنم نیم ساعت ی ساعت
توپ بازی
ماشین بازی
ی ماشین داره که روش اشکال هندسیه و باید شکل مشابه بندازه توش( ماشین هپی پاپی)
اینو باهاش تمرین میکنم خیلی دوسش داره ولی هنوز بلد نیس جاشونو
کتاباشو دوس داره یکم خودش ورق میزنه یکمم من براش میخونم
اینم بگم خودش خیلی تنهایی با اسباب بازیاش بازی نمیکنه بیشتز چسبیده به من یا کشو و کمد میریزه

نیمساعت نهایت وقت نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 ۲ سالگی