قراره اجباری بشه.تا امسال که بچه م کلاس اول نوشتم چند روز پیش واسه متولدین ۹۹ ونیمه دوم ۹۸نبود
فکر نکنم ولی خوب خیلی تأثیر میذاره رو درساش
دختر خالم نفرستادنش
بعد ک رفت کلاس اول از بقیه خیلی عقب بود اونا همچی بلد بودن ولی این نه جیگر مامانش خون شد تا یادش داد
اونایی که میخوان برن کلاس اول اجباری نیست گواهی پیش دبستانی ولی از سال بعد اجباری هست
نهدلازم نیس
ن نیست اجباری من دخترمو نبردم و الانم برای کلاس اول دبستان تبث نام کردم اجباری نیس
والا من رفتم مدرسه گعتن اجباری نیست خودمون تابستون کلاس میزاریم براشون دیگه منم نفرستادمش
آره از امسال اجباری کردن به خواهر شوهرم هم گفتن که حتما باید گواهی پایان پیش دبستانیش باشه ،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.