۷ پاسخ

من زینک گرفتم عالی

پماد زینک بعد از یکسال من برا‌پسرم‌اونروزی گرفتم خیلی‌خوب بود

کرم سوختگی ماستلا وسودوکردم حرف ندارن

کالاندولا

اردنم خوبه

بدون شک سودوکرم بهترین انتخابه

این عالی هست چون کالاندولا داره و زینک اکساید فوق العادس...

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان فاطمه حسنا،حسن مامان فاطمه حسنا،حسن ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد