۱۰ پاسخ

آمپول ازاد سازی برو بزن

درخواستم قبول کنن صحبت کنیم

روز چند سیکل باید بری این سونو و ازمایشو انجام بدی عزیزم؟و هزینش چقدر شد؟

منم فولیکول ۸ داشتم باردار شده بودم، ولی بیمارستان سنو داده بودم ، سنو بیمارستان هم زیاد دقیق نیس

برای ضخامت کاری کردی؟

فولیکول ۲۳برا بارداری عالی ۱۲هم مونده چند سیکل رفته باشی چون هر روز ۲میلی رشد داره

قرص خوردی؟آزاد سازی بزن چون ازاد نشده ایشالله باردار میشی دیگه یدن با بدن فرق داره هربدنی واکنشی داره ایشالله مال شما واکنشش خوب باشه بگیره

تازه دارو مصرف نکردم
یعنی دکترم خیلی آدم منصفی بود گفت دارو نیازی نداری فقط صبر کن بموقعش میشی یکسال گذشت خدا دامن مو سبز کرد

من با فولیک 8 و تنبلی تخمدان و یک کیست الا بچه تو شکممه

ضخامتت عالیه یه فولیکول خیلی خوبم داری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤍 مامان هدیه خدا🤍 هفته نهم بارداری
مامان نخودک🧡 مامان نخودک🧡 هفته نهم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری