علائمدبارداری خارج از رحمی چیه؟

۷ پاسخ

سلام. انشاالله که طوری نیست و مثبت فکر کنید. ولی درد یک سمت زیر شکم از علائمشه و اینکه بتا هر دو روز یا سه روز دو برابر نمیشه و و به کندی رشد میکنه.

چرا این سوال منفی میپرسین عزیزم

چرا اینقد ذهنت منفیه 🤔🤔🤔

برو سونو خیال خودتو راحت کن

درد زایمان
اصلا قابل توصیف نیست
بد به دلت راه نده

خون ريزي شديد
درد زير شكم
بي حالي

درد زیاد

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خرما 😍 مامان خرما 😍 هفته بیست‌وششم بارداری