من ۶ روز قبل موعد زدم یه هاله انداخت
برا من ۳ روز ب موعد هاله داد
قبلا تنبلی تخمدان داشتم پریودیم دوسه ماهی یک بار میومد الان دو ماهه منظم شده ۲۱ روزی پریود میشدم به نظرتون امکان داره تنبلی تخمدانم برگشته باشه؟
سلام خانوما..یه سوال دارم.من ۸روز از پریودیم گذشته ولی آزمایش دادم منفی بود🥺زیر دلم درد میکنه رون هام هم درد میکنه تا چند روز پیش هم کمی حالت تهوع داشتم پریود هم نشدم هنوز به نظرتون مشکل چیه
ب نظرم بمون تاخیر بخوری میخوره تو ذوق ادم 😐من هفت روز موتده میترسم بزنم تست اصن بی بی نگرفتم ک وسوسه نشم 😅
نزن قبل موعد🥲🥲
احتمالش کمه ولی ممکنه هاله کمرنگ بندازه
ن زوده
نه صبر کن از موعدت بگذره
من پنج روز به موعدم صبی زدم هاله صورتی انداخت معلومه
شاید هاله بندازه ولی اگه منفی باشه ممکنه کاذب باشه
من تا پنج روز بعد موعدم مثبت نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.