من دوروزمونده جرات ندارم بزنم ۷روززززززز
مگه گذاشتی تو فر خواهر ،،،امون بده 😅😅
من ۳روز به موعد منفی شد بعد ۵روز تاخیر زدم مثبت شد🥰
نه بابا
واسه من ۴ روز به موعد مثبت شد ولی ۷ روز خیلیه هاا
یکم دیگه صبر کن
منم ۷ روز به موعدم به زور جلو خودمو گرفتم 😁🫣
نه بابا خیلی زوده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.