۱۲ پاسخ

زوده،بذار دو روز دیگه حداقل

تقدیم به همتون ایشالله این ماه دست پر باشین و خدا دلتون و شاد کنه نی نی صحیح و سالم و پاقدم دار ب همتون بده ❤️💋❤️💋❤️

من امروز ۵ روز مونده بود زدم منفی بود

منم ۴ روز مونده شوهرم اصرار داره ک بی بی بزنم ولی من میترسم بازم نشه😢

من 6 روز مونده نشون داد

من ۴روز مونده بود نشون داد بعضیا دیرتر نشون میده بعضیا زودتر

من زدم شد

چقدر باید بگذرع

سلام نه

نه عزیزم زوده

از موعودت

بزا بگذرع

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته نوزدهم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری