#پوشک#شیرخشک بچه

تصویر
۵ پاسخ

برامنم ملیه و دارم ازش استفاده میکنم درسته

برا من ک درستع ملی دیشب اینترنت گرفتم

نه درست نیست ما خونه خریدیم کل پولمون تو ملی هستش دیگ فروشنده هرروز زنگ میزنه نصفشو دادیم نصفش مونده دیروزم رفتیم بانک گفت سیستم قطعه

وصل نیست عزیزم منم حیرونم

اختلال داره عزیزم

سوال های مرتبط