۵ پاسخ

یکم وضع بد و ترسناکی هستا ولی چیز خوبیه بنظرم ، اگه بد بود هیچکس انجام نمیداد و کلا کنار گذاشته میشد
معاینه برای بررسی لگن و دهانه رحم خوبه

هرچه زودتر بری بهتره از وضعیت رحمت خبردار میشه که دهانه کاملا بسته است نرمه چطوره من توی دوهفته از نرم بزووور به دوسانت رسیدم

من سر دخترم ۳۶ هفته معاینه شدم

منتظر دردت باش و مواظب حرکات بچه هم باش

هنوز دو هفته وقت دارین. اگر حرکات بچه خوبه و ناراحتی و ترشحات زیاد ندارین به نظر من چند روزی صبر کنید و داخل ۳۹ برید

سوال های مرتبط