دکترت کیه عزیزم
نمیدونم ولا برای من نوشت روزی یکی
ب من نداد تا دو روز پیش رفتم خودم گفتم نوشت
ب من ندادن وقتی باردار بودم مشکلی هم پیش نیومد
دکتر بهمن داده یک روز در میون میخورم
منم یه روز درمیون می خورم
ماهی قزل الا زیاد هفته ای دوبار استفاده کن تخم مرغ هم امگا سه داره
منم چون امپول انوکسا میزنم گقت نمیشه بخوری دکترت کیه
اگ ماهی زیاد نمیخوری
خودت قرص بگیر بخور بدون جیوه
دوبار در هفته
داخل مولتی ویتامین هستش. دیگه بیشترش خوب نیست. گردو هم بخوری هرروز امگا داره
ب منم دکتر امگا نداده . ماهی خور هم نیستم . یعنی باید خودمون بگیریم؟
منم نداشتم تا ۶بارداری،بعد به دکتر گفتم برام نوشت،میگفت نمیخاد هفته ای دوبار ماهی بخور،اما خودم زیاد ماهی خور نیستم،خواستی بگیری حتما بدون جیوه بگیر،من هفته ای سه تا میخورم،دکتر داروخونه گفت،واسه هوش و سیستم عصبی خیلی خوبه،هنوزم دیر نیست،بگیر بخور
به همه نمیدن دکتر از من پرسید میزان مصرف ماهی تو وعده غذایت چجوریه منم گفت در ماه دوبار میخوریم گفت نیازی نیست پس
شاید مولتی ویتامین ک میخوری امگا داره
به منم دکتر نداده
مصرف ماهی و تخم مرغ زیاد کنید. اگه دوست ندارین ک با پزشک صحبت کنید براتون تجویز میشه. چون باتوجه به مصرف ماهی تجویز میشه
بمنم ندادن چه قرصای الان مصرف میکنی!؟
بگیر بخور خودت بدون جیوه شو خیلی خوبه اگه ماهی و میگو اینا کممیخوری اینو هرروز بخور وزنم ب بچه میده
ماهی زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.