سلام
مامانا امیرحسین یا سبحان؟

فرزند و اسم

۱۳ پاسخ

سبحان قشنگتره . چون دو اسمه امکانش هست که یکیش رو بگن منکه دوست ندارم‌

امیرحسین . اسم پسرمنم هس چون میلاد قربونش برم امام حسین دنیا اومد

سبحان

اسم پسرمم سبحان هست ❤️❤️❤️

سبحان خیلییییییییی خاص و کم هست
امیر حسین زیاده

امیرحسین بیشتر دوست میدارم

امیرحسین حیلی قشنگه

هردوش خوبه ولی امیرحسین روترجیح میدم

سبحان بهتره

سبحان

سبحان 😍🤭

من وببخش دوتاشودوسدارم😁

سبحان

سوال های مرتبط

مامان 𝑯𝒆𝒚𝐃𝔞𝐑🍯 مامان 𝑯𝒆𝒚𝐃𝔞𝐑🍯 ۴ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۵ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۵ سالگی