۷ پاسخ

گلم راستش من هر دو تخمدانام کیست داشت اما کیست های ریز دکتر سونو گفت درسته کیسته ولی با سبک زندگی سالم و ورزش اوکی میشه شدید نیست... منم سعی کردم شیرینجات مصنویی رو کنار بزارم و وااااقعا گذاشتم کنار دارو هم نخوردم. با اولین اقدام حامله شدم راستش خودم انتظارشو نداشتم...

من دو سال اقدام بودم باردار نمیشدم پیش هیچ دکتری‌ام نرفته بودم که ببینم پشکلم چیه 😂، بعد گفتم اینطوری که نمیشه حتما یه مشکلی دارم رفتم پیش دکتر آزمایش و سونو نوشت گفت تنبلی تخمدان خیلی شدید و ذخیره تخمدانم خیلی پایینه باید آی وی اف کنی 😐 دیگه دکترمو عوض کردم رفتم پیش متخصص ناباروری یک ماه داروهاشو مصرف کردم و دو سری آمپول پی دی هوموگ و پی دی پرگ تجویز کردن ماه دوم جواب آزمایش به یاری خدا و دستای شفا بخش دکترم مثبت شد 🥰😍

من ده سال تنبلی داشتم پیش بهترین دکترای شیراز هم رفتم ولی نتیجه نگرفتم کلا بیخیال بچه شده بودم و میگفتم باید برم ivf. تا اینکه پارسال رفتم پیش دکتر تغذیه چون اضافه وزن داشتم و تقریبا ۲۵ کیلو کم کردم توی ۵ ماه یه چند ماه بعدش هم طبیعی باردار شدم

من داشتم ولی با یه ماه اقدام باردار شدم با اینوفولیک و ویتامین دی و اهن و کوالی فول اینارو خوردم فقط سبک زندگیمم سالم کردم شکر و قطع کردم غذای سالم خوردم قلبون و سیگارم ترک کردم

من رفتم دکتر گف تنبلی تخمدان داری
بعد دارو داد بمم فق سه هفته اقدام داشتم حامله شدم

من داشتم الان ندارم فولیکول های غالبم هم دارم ماه پیش نشد این ماهم منتطرم هنوز

زدم بیخیالی

سوال های مرتبط