ویار بدی به .. زیتون پیدا کردم ضرر داره خوردن زیادیش؟!؟!؟

تصویر
۹ پاسخ

بچه رنگش سبزه میشه

شور باشه حتما بشورش
فشارت دو میبره بالا

نه خیلی خوبه
من خیلیی میخوردم‌تو بارداری ویارم شده بود زیتون‌

زیتون شور نباشه نه، اگه شوره چند بار آبشو عوض کن

بخور ...من توی خوردن تربچه خیلی زیاده روی میکردم ماهاای اخر

نه منم دوره ی بارداریم زیاد خوردم
ویارم بود
اتفاقا بچه رو زیبا میکنه

نه .خوبه.البته زیاد هرچیزی بده.سعی کن متعادل بخوری

خیلی خوبه بخور فقط سرکه ای نباشه

فک نکنم چربی مفیده دیگه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی

کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد