۳ پاسخ

تی وی زیر ۲ سال رشد ذهنی رو کم میکنه. کلا مانیتورها خوب نیستن

تا دو سالگی نباید تی وی ببینن زو مغز اثر می کذاره

🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی