به وقت گل بازی خیلی واسه بچه خوبه

تصویر
۶ پاسخ

آره من قبلاً خیلی در گیر. بچه بودم الان سرگرمشمیکنم با خاک ی تایمی با خمیر. سر سره تاب بازی. عروسک بازی. بعد از ظهر دوچرخه بازی کوچه نیم ساعت

چقدر خوب.پسر من خیلی دوست داشت بچگیاش تو خاک حیاط گذشت و بهترین خاطراتش از هموناست.دخترم موقعیت نداره.ولی واسه اش خمیر و اینا درست میکنم

سعی کن مشغول کنی برای تمرکز خیلی خوبه

عالیههههه من خودم پارک‌ دکه خونمه دربار کردم دیدم کسی تو پارک نیست رفتم یه پلاستیک اوردم

پسر من چندشش میشه بازی نمیکنه

عزیییزم چخوب😍😍پسر منم یکسره گل بازی میکنه خیلی دوستداره خیلی

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز ۴ سالگی