خانما بچمو کیدیگه باید ببرم متخصص ببینه؟

۳ پاسخ

من هر دوماه یک بار میبرمش برای چکاپ

براچی؟؟‌ببری‌ببینه؟؟

هر ماه ببر بهداشت نیاز بود میگه ببرش متخصص

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۳ ماهگی