۴ پاسخ

یک‌ماهگی باید ببری بعدش هر دوماه

روز ۳تا ۵ بدو تولد
روز ۱۰تا۱۵ بدو تولد
روز ۴۰ تولد
بعدش دیگه برا واکسنا و هروقت قطره نداشتی میری میگیری

ماهی یبار

معمولا برا کف پا ک میبری دیگه خودشون میگن تاریخ بعدی کی بیایی هر بار ک میرم بهداشت تاریخ بعدی رو خودش میگه

سوال های مرتبط

مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی
مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱ ماهگی