خانما هر چن یبار کوچولوم باید بهداشت ببرم ؟

۳ پاسخ

یکدفعه از ده روزگی یا ۱۵ زمان داری ببری قد وزن می گیرن ،ی دفعه هم از یک ماه تا ۴۰ روزگیش می تونی ببری ب من ک اینجوری گفتن

۱۴ روزگی ببر بعد ۳۰روز تا۴۰روز هم ببر یبار بعدش دوماهگی واکسن داره

بدو تولد بعد خودشون ميگن كي واكسن داره كه ببريش

سوال های مرتبط