۱ پاسخ

از همون روز اول ک ببری تو دفترچه برات تاریخ مراجعه بعدی رو مینویسه
ما بدو تولد برا تیرویید بردیم باز گف ۱۵روزگی بیار. ۱۵روزگی بردم گف باز ۱ماهگی بیار

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نازنین و غزل مامان نازنین و غزل ۲ ماهگی
مامان مهـراد  💙 مامان مهـراد 💙 روزهای ابتدایی تولد