سلام عزیزم ببخشید من تو تایپیکای قدیمی ی جا دیدم همسرتون گفتین جنسینگ خوردن.
شما اسپرم مشکل داشت؟طبیعی باردار شدین؟چی ب نظرتون واسه اسپرم خوب بود؟
۳ روزگی باید ببری بعد بهت میگن کی بیا دوباره
۱۵ روزگیم باید ببری
باید شنوایی سنجی واینام ببری
ای خدااا عزیییزممم
به دنیا اومد به سلامتی😍😍
قدمش خیر باشه الهییی🥹♥️
سه روزگی ببر بیمارستان تیرویید دارن
بعدش ببرش بهداشت بهتم میگن مراجعه بدیت کی هستش
سه روزگی.تست تیروییدارن
۳روزگی که آزمایش کف پنداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.