بچمو از کی ببرم بهداشت؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید من تو تایپیکای قدیمی ی جا دیدم همسرتون گفتین جنسینگ خوردن.
شما اسپرم مشکل داشت؟طبیعی باردار شدین؟چی ب نظرتون واسه اسپرم خوب بود؟

۳ روزگی باید ببری بعد بهت میگن کی بیا دوباره
۱۵ روزگیم باید ببری
باید شنوایی سنجی واینام ببری

ای خدااا عزیییزممم
به دنیا اومد به سلامتی😍😍
قدمش خیر باشه الهییی🥹♥️

سه روزگی ببر بیمارستان تیرویید دارن
بعدش ببرش بهداشت بهتم میگن مراجعه بدیت کی هستش

سه روزگی.تست تیروییدارن

۳روزگی که آزمایش کف پنداره

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی