۶ پاسخ

۳ تا ۵ روز بعد تولد برای تشکیل پرونده

اینجا مرکزی که برا تیرویید بردم گفتن از اینجا برید مرکزبهداشتی که پرونده دارید بگین زایمان کردین بچه رو‌ ثبت کنن

بمن گفتن ۳ روز بعد زایمان

٣روز بعد از تولد

۳تا۵روزگی

برا آزمایش تیروید

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه ۱ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۳ ماهگی