باید به دکترت بگی برات قرصی چیزی بده
ولی سعی کن زیاد اب بخوری ک زیاد ادرار کنی
و شورت هم پات نکن یا تند تند عوض کن
وای من خیلی درگیر این موضوع بودم حتی متخصص رفتم خوب نشدم من تکرر داشتم دردم داشتم سوزش زیاد که گریم میگرفت اخرش با قرص سفیکسیم خوردم خوب شدم باید آبم زیاد بخوری تا دفع شه زودتر خوب شی
اگر آزمایش دادی و wbc بالاس سفیکسیم ۴۰۰ روزی دوتا تا ۷ روز بخور
به من پماد داد
اب خیلی بخور نذار ادرارت غلیظ شه اگر میتونی و برات امکانش هس قند و نشاسته رو سه رو تحریم کن
اکر سوزشت غیر قابل تحمل شد کمی جوش شیرین یا سرکه سفید بریز تو اب گرم و توش بشین اکر نبود اب نمک بشین
رابطه هم نداشته باش فعلا
ببین برو دکتر سری درمان شی وگرنه خدای نکرده باعث سقطم میشه
من قبلاً سرکه با آب قاطی کردم و نشستم داخلش خوب شدم
مایعات زیاد بخور و تو خونه شرت نپوش، بیشتر سعی کن پیراهن یا دامن بپوشی. با باد سرد سشوار خودتو خشک کن. رابطه هم نداشته باش کاری نمبشه کرد تو بارداری خیلی اگه بهتر نشدی حتما دکتر برو.
ن منم داشتم دکتر بهم قرص داد الان بهترم
من یه هفته سفالکسین خوردم تاثیر نداشت دیکه دو روز بستری شدم دارو تزریقی گرفتم بعدش پنج روز مترونیدازول فک کنم خوردم بعد ده روز دیگ ازمایش دادم هنوز جواب ازمایشو نکرفتم نمیدونم دیگ رفع شده یا نه
من رفتم دکتر قرص داد
میگن باید آب زیاد بخوری
میری دکتر بهت انتی بیوتیکای مجاز بارداری میده.دمنوشی چیزی مصرف نکن خطرناکه
خطرناکه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.