من ۸ سال پیش سزارین کردم نه تنها شکمم جمع شد بلکه وزنم از قبلم کمتر شد الانم انتخابم بازم سزارینه من واقعا اذیت نشدم حتی توی جشن حموم ۱۰ پسرم ساعتها سرپا بودم و فقط گاهی از شیاف استفاده میکردم که شما سردردم داشته باشی از میکن استفاده میکنی اصلا ضرری نداره
عزیزم بستگی به بدنت داره من طبیعی انتخاب کردم بدترین انتخاب زندگیم بود بعد ۳۰ ساعت درد سزارین کردم شکمم نمیگم کامل ولی تقریبا به حالت قبل برگشته دردشم قابل تحمل بود نسبت به طبیعی دردش هیچی نبود
قطعا سزارین بهترینه
فقط به بدن و ورزش مربوطه من دوتا خواهرام یکی طبیعی زایمان کرد یکی سزارین اون سزارینیه شکمش تخت شد با ورزش و فعالیت ولی اون یکی نه
اگه شیر خودتو بدی خیلی زود شکمت جمع میشه ، در کل اونجوری که میترسونن که آره شکمت همونجوری میمونه درست نیست ، شکم بعدش درست میشه
هرچی صلاح میبینی همون کارو کن
من بچه اولمه گفتم طبیعی ازاول
چون سزارین چند نفر دیدم ترس برم داشته از درد بعدش
ولی طبیعی دردش همون موقعس
بدن بابدن فرق داره
فقط طبیعی منیه طبیعی داشتم الان دوقلو دارم ۱۴ هفته هستم ولی دارم میمیرماز استرس سزارین دعا میکنمکطبیعی زایمان کنم
صددرصد طبیعی بهتره
هم برای مادر هم بچه
ولی نتونستی دیگه سزارین میکنن
ن جمع میشه
کاش شکم بزرگ میموند علاوه بر بزرگی به حالت افتاده به خودش میگیره آدم افسرده میشه
به نظر من طبق تحقیقاتی که کردم میگم طبیعی بهتره ولی باید آمادگی شو داشته باشی و کاملا مسلط باشی گلم ♥️
ولی نگین جانم بسپر به خدا انشاالله هر کدومش که به صلاحته برات اتفاق بیفته اصلا دست منو شما نیست خدا خودش نسبت به توان بدنمون برامون رقم میزنه انشاالله یه زایمان راحت و آسانی داشته باشی ♥️
طبیعی بهتره
سزارین کردم اینقد بده و ضرر داره و شکم بزرگ میمونه که نگم برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.