نه کمه خیلی
پسر من یکسال و نیم ۱۶ کیلو بود
پسر من ۱۵ کیلویه
پسر من۱۶ کیلو،دکترش میگه خوبه
پسرمن ۴سال و۸ماهشه۱۶.۱۰۰
پسر من۱۵ هست با قد۱۱۱،اونروز بردمش چکاپ به دکترش کفتم یچیزی بده چاق بشه،دعوام کرد،گفت وزنش عالیه به بلوغ که برسه عالی میشه ولش کن
اره دنیز هم ۱۶
اره عزیزم خوبه دخترمنم ۱۶ اونروز بهداشت بودیم گفت نرماله فقط قدش کم بود
خوبه
خوبع دختر من ۱۳ کیلک
خوبه پسر منم ۱۵/۵بدغذاعه ..لبین قدش چنده
وزن تولدش چقد بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.