وزن پسرم ۳۱هفته و۲روز۱۴۵۰گرم بود دکترگفت ۱۰روز کمه نگرانم🥹

۸ پاسخ

ببین مصرف لیدی میل را بگذار اخرین گزینه،چون برای همه خوب نیست

پروتین زیاد مصرف کن مخصوصا سینه مرغ کبابی
اجیل
حلیم
ابگوشت خیلی خوبه
حبوبات (نخود اب پز،لوبیا )
تخم مرغ آبپز
اینا را بخور تو یکی دو هفته ،درست میشه

منم ۳۱ هفته و ۴ روز گفت ۱۴۰۰ هست گفت صدک دور سر و دور شکم هم کمه
احتمالا درکل بچه ریزی هست
خودتو تقویت کن
میوه
مغزیجات
گوشت و مرغ کبابی
عصاره گوشت
لیدی میل
شیر و....
همه چیز بخور تا وزن بگیره

من که دیگه پودر لیدی میل هم برام ننوشت گفت قندت بالاست اون پودره هم شیرینه

دقیقا وزن دختر منم ۳۱هفته و۱روز ۱۳۵۰بود منم خیلی استرس گرفتم🤷‍♀️🤦‍♀️

والا من 31 هفته و 5 روز 1800 بود گف کمه
نمیدونم این دکترا چ انتظاری دارن ازمون

واسه من۱۸۵۰بود والا من هرچی میاد ذستم میخورم حتی غذامم خیلی کمه اصلا میل به چیزی ندارم تا الان تازه ۷.۸کیلو اضافه کردم برو لیدی میل بگیر بخور یک روز درمیون

نگران نباشه حبوبات مغزیجات بخور

نگرانی نداره
لاغره،بیشتربخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی