۸ پاسخ

دو هفته اومدیم رشت خونه مامانم اینا دیگه آشپزی تعطیله 😅😍

من زورکی برنج و مرغ پختم ، از ظهر پسرم فقط داره گریه میکنه ، شوهرمم پرتوقعه.... میخاد خونه و غذا اکی باشه همیشه 🥴🥲

پریودم حال ندارم ولی میخام ماکارونی درست کنم زوده فعلا

خونه پدرشوهر دعوتیم

این گربس یا بعبعی 😁خیلی نازه

نهارم نخوردیم هنوز چه برسه شام😂

وااای خدا فرشته رو ببینم🥹🐱💋

زهرمار قراره بهش بدم
کوفت بخوره

سوال های مرتبط