۷ پاسخ

اگه قند نداری هندونه بخور و دلستر خیلی موثره برای آب

هندونه و شیرینی‌جات و دلستر خیلی تاثیر دارای

بادکترت صحبت کن بالاخره سرمی چیزی هست ک واست بزنه حداقل تا۳۶.۳۷برسونی عزیزم

آب خیلی بخور،سرم بزن.میوه های آب دار زیاد بخور،اگه قند داری تو میوه خوردن رعایت کن.بجاش چای کمرنگ بدون قند بخور .

اب هندونه بخور عالییییه دکتر بهم گفت

اب بخور خیلی میاد بالا زود.روزی ۱۰ ۱۵ تا لیوان بخور اوکی میشه

بستری نمیکنن سرم بزنن تا بیات بالا

سوال های مرتبط