اگه قند نداری هندونه بخور و دلستر خیلی موثره برای آب
هندونه و شیرینیجات و دلستر خیلی تاثیر دارای
بادکترت صحبت کن بالاخره سرمی چیزی هست ک واست بزنه حداقل تا۳۶.۳۷برسونی عزیزم
آب خیلی بخور،سرم بزن.میوه های آب دار زیاد بخور،اگه قند داری تو میوه خوردن رعایت کن.بجاش چای کمرنگ بدون قند بخور .
اب هندونه بخور عالییییه دکتر بهم گفت
اب بخور خیلی میاد بالا زود.روزی ۱۰ ۱۵ تا لیوان بخور اوکی میشه
بستری نمیکنن سرم بزنن تا بیات بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.