۲ پاسخ

برا من ۹ـ۸ بود دکتر گفت فعلا خطری نیس ولی مایعات بخور.گفت زیر ۶ خطر داره

والا من پریروز سونو دادم ۷ بود دکترم میخواست اورژانسی بستریم کنه
بعد نظرش عوض شد گف اب زیاد بخور
فرداش دوباره رفتم سونو شده بود ۱۲

سوال های مرتبط

مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی
مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی